+36 (56) 425-445  5000 Szolnok, Szántó krt. 16/b.  fifo@fifo.hu

Ablak kihangosító

kihangosito.jpg Nevtelen.jpg



Alkalmazási területek:
- bankok
- ügyfélszolgálatok
- porták
- gyorséttermek
- idősek otthona látogatói kapcsolattartás
- patikák
- trafikok





Leheletvvedo-plexi-fal-gyorsetteremben.jpg simo_group_vedofal_benzinkut_5.jpg

Kétirányú beszélgetésre , állítható hangerő, könnyű gyors telepítés.

Érdeklődjön szaküzletünkben

vagy telefonon 36 56 425 445

fifo@fifo.hu

 

***

 

hordozhatokartyaleolvaso.jpg

***

 

szamlazomobil_2.jpg Szigorítás 2020. július 1-től a számlázási szabályokon

2020 július 1-től már nem csak a 100.000 Ft vagy annál magasabb ÁFA tartalmú számlákat kell lejelenteni, hanem minden kiállított számlát, és a vevők köre is bővült. 
Minden vállalkozást érint.
További lényeges változások, hogy azon számlákat is le kell jelenteni, melyek fordított ÁFA tartalmú ügyletek mentén lettek kiállítva, illetve az adómentes számlák is lejelentési kötelezettséggel bírnak, amennyiben adóalany által lett kiállítva. Tehát olyan számla is adatszolgáltatási körbe tartozik, ahol a kiállítónak nincs is ÁFA bevallási kötelezettsége. Az önszámlázás alkalmával kiállított számlák szintén lejelentés kötelezettek, ugyanis a számla kiállító vállalkozás (tehát a saját cégünk) is vélhetően "belföldön nyilvántartásba vett adóalany".
A kézzel kiállított számlák bejelentésére a továbbiakban csak 4 munkanap áll rendelkezésre.

szamlazo2_3.jpgAz olyan kézi számlákat, melyek ÁFA tartalma 500 ezer vagy azt meghaladó összeg, egy napon belül le kell jelenteni a NAV felületén manuálisan.
Egy másik fontos tudnivaló, hogy a számla lejelentés (a továbbiakban is) csak a vevő adószámával lehetséges. Ez már nem csak az online számlázó rendszer fejlesztőjét, de a felhasználókat is érzékenyen érintheti, ugyanis most már minden vevőhöz rögzíteni kell a 8 jegyű adószámot. Célszerű tehát az év első felében kiegészíteni a vevői adatbázist.
Részletesen a JUTA-soft számlázó programról itt olvashat...>>>

 

noverhivorendszer2.jpgNővérhívó rendszert adományoztunk a szolnoki kórháznak


FIFO Irodatechnika Kft. egy 50 ágyas nővérhívó rendszert adományozott a Hetényi Géza Kórház-Rendelőintézetnek a COVID-19 vírus miatt kialakult járványügyi helyzet idejére.

Az adományozás célja, hogy segítse a kórházi dolgozók áldozatos munkáját néhány technikai eszközzel a fennálló helyzet alatt.

A rendszert 2020.május 18-án adtuk át a kórháznak.

tvriport.jpgSzeberényi Attila ügyvezető

Nézze meg a Szolnok televízió riportját adományunkról a YouTube-on...>>>

Dr. Bene Ildikó a Hetényi Géza Kórház mb. főigazgatójának köszönönő levele...>>> IG_1523-3_2020_Koszonetnyilvanitas.pdf

2020-03-23 | ÚJ Nyitvatartás Változás!

Tisztelt Ügyfeleink!

Kormány 46/2020 (III.16) rendelete alapján, üzletünk 2020. 05. 18-tól - a rendelet megváltoztatásáig - 8ºº -14ºº  között tart nyitva.

2020-03-23 | Tisztelt Ügyfeleink!

kozlemeny.jpgTájekoztatjuk Önöket, hogy megjelent a NAV közleménye az Éves felülvizsgálatra vonatkozóan, a COVID-19 koronavírus-járvány miatti veszélyhelyzet idejére.

"A NAV csak abban az esetben javasolja a veszélyhelyzet időszaka alatt esedékessé váló éves felülvizsgálatok elvégzését, ha az közvetlen személyes érintkezés nélkül, vagy annak minimalizálásával megoldható."

NAV közlemény a Pdf-ben...>>> OPG_eves_felulvizsgalat_COVID_19_veszelyhelyzet_kozlemeny.pdf

2020-03-17 | Tisztelt Partnereink!

A FIFO Irodatechnika Kft. a koronavírus terjedése miatt magasabb szintű védelmet és megelőzési intézkedéseket vezet be.

maszk.jpgA járványügyi helyzet miatt az alábbi intézkedéseket vezetjük be:

- Az épület helyiségeit, bútorait folyamatosan fertőtlenítjük.

- Az ügyintézés zavartalan Cégünk telephelyén, illetve telefonon, e-mailen.

- A GLS áruküldés zavartalanul folyik.

Az ügyfelekhez helyszínre munkatársaink nem mennek ki!

Pénztárgépek kötelező éves felülvizsgálatát az alábbi módon tudjuk elvégezni:

- A pénztárgépet Ön behozza Cégünkhöz, a felülvizsgálatot elvégezzük, egy óra múlva elviheti a gépet.

- A pénztárgépet postázza Cégünkhöz, a felülvizsgálatot elvégezzük, visszapostázzuk GLS futárral saját költségünkön ( utánvéttel )

- A pénztárgépet elhozatjuk GLS futárral, a felülvizsgálatot elvégezzük, visszapostázzuk GLS futárral saját költségünkön ( utánvéttel )

Kérjük közreműködését a kialakult helyzet miatt!

Szeberényi Attila

ügyvezető

eves.jpgNE FELEDJE

a kötelező éves felülvizsgálatot elvégeztetni pénztárgépén!

A két felülvizsgálat között nem telhet el több mint 365 nap!

Hívjon minket! Segítünk!